منتظر زمان های رند نباشیم

براي تمرین در هر موضوع آموزشی، نیازی نیست که به دنبال زمانهای ثابت و تعریف شده باشیم: از سال آینده شروع میکنم. یا ماه یا هفته یا اصلا از شنبه آینده حتما شروع میکنم، الان ساعت نه و سی دقیقه است، از سر ساعت ده حتما شروع میکنم و….. اینها جملاتی است که به گوش همه آشناست.
تصمیم به انجام کاری در یک زمان رند، باعث میشود که ما همچنان خواسته و اولویت انجام کار دلخواه خودمان را به تعویق بیاندازیم.
با یک نگاه گذرا به گذشته، به راحتی می توانیم لیست بلند بالایی از کارها و خواسته های انجام نگرفته خودمان را در یک دوره زمانی نه خیلی طولانی تهیه کنیم.
در نظر داشته باشیم که، اولا از زمان های کوتاه که در دسترس مان است، به خوبی استفاده کنیم.
دوما به دنبال یکسری توصیه های سخت نباشیم که مانع از تمرین های کوتاه ما میشوند(“به ازای هر یک ساعت آموزش باید ۳ ساعت تمرین داشت” این جمله در شرایط فعلی در این دنیای پرشتاب ، نباید باعث کمالگرایی ما شود، روز ها از پس هم میگذرند و ما همچنان تمرین نکرده ایم و منتظر آن سه ساعت رویایی هستیم. درحالیکه کیفیت تمرین مهم است و نه کمیت آن. بنابراین از کمترین فرصتهای تمرینی هم باید سود جست
حداکثر استفاده از وقت و زمان و عمل در لحظه، باعث می شود که منتظر زمان های رند نباشیم.
مدیتیشن توانمندی افراد را در زندگی بالا می برد. باعث می شود تا فرد در لحظه عمل و عکس العمل همه جانبه تری را انجام دهد. مدیتیشن موجب می شود تا فرد به نوعی حداکثر استفاده از وقت و زمان را در خود گسترش بدهد.
با مدیتیشن آشنا هستید؟ تجربه مدیتیشن چه تاثیری در توانمندی های شما داشته است؟

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

2 پاسخ

  1. اول از همه بگم که این تصویر شما جالب بود و چون نمونه عینی عروسک دخترمه منو به خوندن مطلبتون ترغیب کرد.
    و دوم اینکه من با این حرف شما موافقم چقدر زمان ها رو از دست دادیم برای همین زمان رند و حالا وقتشه که از همین ثانیه شروع کنیم.

    1. سلام و درود خانم لیلا عزیز
      خوشحالم مورد توجه شما قرار گرفت و تایید کردید.از انتقال نظرتان بسیار سپاسگزارم
      امیدوارم بهترین بهره ها را از لحظه های مختلف زندگی به دست بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *